شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ حجت‌الاسلام اسماعیلی گفت: مجلس باید برای دادن رای اعتماد به کابینه معرفی شده، نگاه حل مشکلات و دوری از اختلاف و چند صدایی را با جدیت دنبال کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: صداقت، پاک‌دستی، اعتقاد عمیق به مبانی نظام جمهوری اسلامی و داشتن حجب و حیا نسبت به دین و بیت‌المال باید از ویژگی‌های اعضای هیات دولت باشد.

وی افزود: موفقیت پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی قلمداد شده از این رو همگان باید برای موفقیت دولت تلاش کنند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: در راستای موفقیت دولت چهاردهم هیچ‌کس نباید تفکر جناحی داشته باشد، بلکه باید با نگاه ملی برای حل مشکلات تلاش کرد، فکر کردن جناحی خلاف عزت، حکمت و مصلحت ملی است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی ادامه داد: مجلس باید برای دادن رای اعتماد به کابینه معرفی شده، نگاه حل مشکلات و دوری از اختلاف و چند صدایی را با جدیت دنبال کند.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی ظرفیت بسیار خوبی برای حل مشکلات کشور در شرایط حساس کنونی دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی تأکید کرد: عده‌ای می‌خواهند مجلس در انفعال باشند که نمایندگان مجلس باید در این ارتباط هوشیاری و دقت لازم را داشته باشند.

امام جمعه موقت بوشهر خاطرنشان کرد: جهان استکبار امروز در ضعیف‌ترین وضع دوران حیات خود به سر می‌برد و در جبهه‌های مختلف از جمله اقتصادی و نظامی متحمل شکست شده است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی ادامه داد: در آخرین غافل‌گیری دشمنان پهپاد یمنی‌ها توانست با چند ویژگی بارز رادارگریزی، طی مسافت طولانی و نشانه‌گیری دقیق عمق خاک رژیم اشغالگر قدس را هدف قرار دهد.

وی ابراز کرد: امروزه به فضای مجازی نباید اعتماد کرد، زیرا لشکر سایبری دشمن در این فضا حضور پیدا کرده تا در بین مردم و مسئولان ایجاد تفرقه کند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی بیان کرد: دشمن همچنین به دنبال ناامن کردن کشورمان با هدف گرفتن تنفس مصنوعی است از این رو همگان باید در برابر این هدف شوم دشمن هوشیار و بیدار باشند.

امام جمعه موقت بوشهر با قدردانی از تلاش‌های دولت سیزدهم و شهید رئیسی، عنوان کرد: این دولت دستاوردهای فراوانی داشته که از شاخص‌ترین آنها می‌تواند به کسب رتبه دوم رشد اقتصادی جهان در سال گذشته اشاره کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی، با گرامیداشت سالروز تأسیس نمازجمعه، ابراز کرد: نمازجمعه از حج پر رمز و رازتر و همیشگی است که حضور جمعی برای عبادت معبود ویژگی برجسته این فریضه عبادی سیاسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha